بخشی از متن:
بانک اطلاعاتی فعالین ساخت و ساز سال 93 - 94
بیش از 5 هزار نفر با تفکیک منطقه و متراژ ساخت
به همراه
بانک اطلاعاتی شرکت های ساختمانی و پیمانکاران کل کشور به تفکیک شهر به شهر
بخشی از متن:
عنوان :ایمن سازی طرح هندسی راه های دوخطه برونشهری
تعداد صفحات :180
فرمت : doc قابل ویرایش با نرم افزار ورد
چکیده :
روش مطرح شده در این پژوهش بر مبنای پارامتر جدید طراحی به نام نرخ تغییر انحنای یک قوس به همراه قوسهای اتصال آن ( CCRS ) می باشد. این پارامتر جدید برای داده های بسیاری از لحاظ نرخ تصادف ( AR ) و نرخ هزینه تصادفات ( ACR ) مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که می تواند به عنوان توصیف کننده اصلی ایمنی جاده ها باشد .
با در نظرگیری این پارامتر جدید و نیز بر اساس اطلاعات زیادی که از سرعت عملکردی و آمار تصادفات در اروپا و آمریکا فراهم بود ، رده های طراحی ایجاد شدند تا مقاطع جاده ای را از نظر ایمنی ترافیک در سه سطح طراحی خوب (خطر کم)، متوسط(دارای نقص های ایمنی متوسط) و ضعیف (خطرناک) تقسیم بندی کنند. این گروه های طراحی بر اساس سه معیار ایمنی تقسیم بندی می شوند و یک فرآیند ارزیابی کمّی ( مقداری ) ایمنی را برای راههای دو خطه برونشهری ایجاد کرده اند. این سه معیار ایمنی عبارتند از :
سازگاری در طراحی، پایداری در سرعت عملکردی، تناسب و هماهنگی در دینامیک رانندگی .
به منظور دستیابی به یک فرآیند ارزیابی کلی و سراسری ، این سه معیار ایمنی با هم ترکیب شده و به صورت یک مقیاس ایمنی سراسری درآمدند. همچنین توصیه هایی برای درنظرگیری شعاع مناسب قوس هایی که بعد از طول مستقیم مماس می آیند ( در حالت با یا بدون قوس های اتصال کلوتوئید ) ارائه شده است و نیز نحوه جداسازی مماس های مستقل( طویل) از غیر مستقل( کوتاه ) بیان شده است.
در نهایت به منظور انجام مطالعات موردی و بکارگیری معیارهای ایمنی بیان شده، اطلاعات محورهای قم-گرمسار و کرج-چالوس جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سطح طراحی هر المان بیان گشت. با توجه به پلان مسیر، 10قطعه از محور کرج- چالوس که شامل 262 المان بود مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت. در راستای رانندگی جهت رفت مسیر توسط معیارهای ایمنی I و II و III و مقیاس ایمنی سراسری به ترتیب 30 و 33 و 115 و 47 نقطه حادثه خیز و در مسیر برگشت به ترتیب 30 و 36 و 115 و 67 نقطه حادثه خیز شناسایی شد.
فصل اوّل : کلیات
1-1. مقدمه
2-1. زمینه تحقیق
3-1. ضرورت انجام تحقیق
4-1. هدف از انجام تحقیق
5-1. روش تحقیق
6-1. لیست تارک نام
فصل دوم : نگاه کلی ، ساختار و اصطلاحات ارزیابی ایمنی راه
1-2. نرخ تغییر انحنای یک قوس به همراه قوس های اتصال آن
2-2. طبقه بندی طراحی بر اساس تصادف و سرعت عملکردی
1-2-2. اعداد تصادف نسبی
2-2-2. طراحی در مقابل ایمنی
3-2-2. طراحی در مقابل سرعت
1-3-2-2. سرعت طرح ( راه های جدید )
2-3-2-2. سرعت هشتاد و پنج درصد
3-3-2-2. جمع آوری و تقلیل داده ها پیرامون سرعت
4-3-2-2. تعیین V85 برای سایر کشورها
5-3-2-2. تعیین سرعت طرح برای راه های موجود ( قدیمی )
فصل سوم : سه معیار ایمنی کمّی (مقداری) برای طرح هندسی راه ها
1-3. طبقه بندی معیار ایمنی I
2-3. طبقه بندی معیار ایمنی II
1-2-3. بررسی مماس ها در فرآیند طراحی
2-2-3. طرح پیوستگی
3-3. طبقه بندی معیار ایمنی III
4-3. معیارهای ایمنی در مقایسه با طراحی مسیر
5-3. مقیاس ایمنی ( معیار ایمنی سراسری )
6-3. مقایسه تجزیه و تحلیل های شرایط واقعی تصادف با نتایج معیارهای ایمنی
7-3. روابط بین طرح هندسی راه، شرایط تصادف و تجهیزات جاده ای
1-7-3. تاثیر سه سطح تجهیزات جاده ای بر نرخ تصادفات ونرخ هزینه تصادفات برای هریک از المانهای طراحی
1-1-7-3. پهنای روسازی
2-1-7-3. شعاع قوس
3-1-7-3. نرخ تغییر انحنای قوس
2-7-3. تجهیزات جاده ای و رده های طراحی
3-7-3. تجهیزات جاده ای و معیارهای ایمنی
فصل چهارم : جمع آوری اطلاعات و مشخصات مسیر و نحوه انجام محاسبات
1-4. محور کرج-چالوس
1-1-4. مشخصات قوسهای افقی
2-1-4. مشخصات هندسی قوس
2-4. محور قم-گرمسار
3-4. نحوه انجام محاسبات و ارائه نتایج
1-3-4. نتایج معیارهای ایمنی
1-1-3-4. نرخ تغییر انحنای یک قوس
2-1-3-4. سرعت هشتاد و پنج درصد ( V85 )
3-1-3-4. ارزیابی سرعت طرح مناسب ( Vd )
4-1-3-4. ارزیابی مماس ها
5-1-3-4. اصطکاک جانبی فرض شده / مورد نیاز
6-1-3-4. نتایج معیار ایمنی I
7-1-3-4. نتایج معیار ایمنی II
8-1-3-4. نتایج معیار ایمنی III
9-1-3-4. بررسی نهایی قطعه راه دو خطه برونشهری مورد مطالعه
2-3-4. نتایج مقیاس ایمنی سراسری
فصل پنجم : تحلیل اطلاعات و ارائه نتایج
1-5. مروری بر موضوع پایان نامه
3-5. نتیجه گیری
1-2-5. محور کرج- چالوس
2-2-5. محور قم گرمسار
3-5. پیشنهاد برای تحقیقات آینده
پیوست (پلان محور کرج- چالوس)
فهرست مراجع
بخشی از متن:
تعداد صفحات انگلیسی 20 صفحه (5114 کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی 22 صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد
منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار
فایل فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش و فایل لاتین در قالب pdf
مقاله سال 2013
نمونه ترجمه
چکیده
مدلسازی رگرسیون بهره وری از زمین (LUR) یک روش آماری مورد استفاده برای تعیین قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا در مطالعات اپیدمیولوژیک است. فعالیت زمانی روزانه را میتوان با مدل LUR ترکیب نمود و آن قادر به برآورد دقیق و محدود کردن اشکال در طبقه بندی در تاخیر زمانی بلندتر و کوتاهتر است.
در این مطالعه، ترافیک مربوط به آلاینده هوا با کربن سیاه با M-aethalometers بر روی یک پایه زمان 5- دقیقه در 63 مکان در فلاندری غربی، بلژیک اندازه گیری شد. اندازه گیری نشان می دهد که غلظت ساعتی بین مکان های مختلف و همچنین طول روز متفاوت میباشد. علاوه بر این الگوی روزانه برای خیابان و مکان زیرزمینی، فرق میکند. این نشان می دهد که مدل LUR سالانه برای دستیابی به تمام تغییرات کافی نیست. ....................
ساخت مدل های جدید مستقل ساعتی، با متغیرهای کمکی استاتیک و یا پویا، به عنوان بهترین راه حل برای حل این مسائل ارائه شده است................................
بخشی از متن:
تعداد صفحات انگلیسی 15 صفحه (3902 کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی 16 صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد
منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست
زیر قیمت بازار
نمونه ترجمه
اتیلن یک مواد شیمیایی با حجم تولید بالا در جهان است و آن جزء اصلی برای تولید انواع دیگر موادشیمیایی به ویژه در صنعت پلیمر است. در روند کلی جایگزینی نفت با گاز طبیعی به عنوان ماده اولیه برای تولید مواد شیمیایی، متان میتواند برای تولید اتیلن از طریق جفت شدن اکسایشی متان (OCM) [1] استفاده شود. این فرآیند، پس از یک وقفه تحقیقات نسبتا غیر فعال دوره ای، جذاب می باشد [2]. این فرایند در کشورهایی به خاطر دسترسی آسان به منابع محلی نسبتا ارزان گاز طبیعی جذاب است. با این حال، روند OCM تاکنون به طور صنعتی اجرا نشده و آن بدلیل نبود کاتالیزور به اندازه کافی برای اتیلن و مهم تر از آن، اینکه آن به قدر کافی پایدار نیست [3]. موانع عملیاتی و ساختاری عمده دیگر از ساختار فرایند کلاسیک OCM به صورت کارآمد و رقابتی جلوگیری میکند [4، 5].
بخشی از متن:
فولد یعنی چین و لایه های هزار تو ، یعنی هر لایه در کنار لایه دیگر ، همه چیز در کنار هم است ، هیچ اندیشه ای بر دیگری ارجحیت ندارد ، تفسیری بالاتر و فراتر از دیگری نیست ، همه چیز افقی است . به عبارت دیگر فولدینگ می خواهد منطق دو ارزشی را دیکانستراکت کند و کثرت و تباین را جایگزین آن کند . فولدینگ هم مانند دیکانستراکشن در پی از بین بردن مبناهای فکری تمدن غرب و بالاخص منطق مطلق و ریاضی گونه مدرن است ......
در زیر پیشنمایش فایل پاورپوینت را مشاهده میکنید: