بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت سازه در هتل ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.
بخشی از متن:
معرفی سیستم های سازه ای:
سیستم های خرپایی
سیستم های قابی
سیستم های کششی
سیستم های پوسته ای
سیستم های با عملکرد ارتفاعی
خرپا
خرپا مجموعه ای مثلثی شکل که بارها را به وسیله ی ترکیبی از اعضا با اتصال مفصلی به تکیه گاه ها منتقل می کند.
اعضای بالا و پایین خرپا : میله فوقانی و میله تحتانی
اعضای وسط خرپا : جان خرپا
و...
فهرست مطالب:
معرفی مختصر سیستم های سازه ای
سیستم های خرپایی
سیستم های قابی
سیستم های کششی
سیستم های پوسته ای
سیستم های با عملکرد ارتفاعی
خصوصیات معماری و سازه ای جزء فضاها
فضای اقامتی
فضای عمومی
فضای پشتیبانی
فضای خدماتی
معرفی مصداق و نقشه آنها
این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
هدیه محصول:
فایل پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل(13 اسلاید)
بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در 45 اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و... می باشد.
lیادگیری تعاریف گوناگونی دارد اما در تمامی این تعاریف تغییر رفتار به عنوان رکن اساسی قلمداد می شود که بصورت مستقیم و گاهی غیر مستقیم قبل مشاهده است.
lسازمانهای امروزی جهان پیچیده اند و باید توانایی تطابق با دگرگونی های مداوم را برای رسیدن به موفقیت داسته باشند.(اتش پوروهمکاران.1387)
lاز نظر مارکوارت(به نقل اززالی.1385)هشت عامل نیاز به پیدایش سازمان های یادگیرنده را اجتناب ناپذیر می سازد:
¡یادگیری سازمانی از طریق به اشتراک گذاشتن بصیرتها، دانش، تجربه و مدلهای ذهنی اعضاء سازمان حاصل میشود.
یادگیری سازمانی برپایه دانش و تجربهای که در حافظه سازمان وجود دارد بنا میشود و به مکانیسمهایی مانند سیاستها، استراتژیها و مدلهایی برروی ذخیره دانش متکی است.
افراد و گروهها عواملی هستند که از طریق آنها یادگیری سازمانی محقق میشود آرگریس(1999) یادگیری سازمانی را در گرو به اشتراک گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در میان افراد تیمها میداند.
یادگیری سازمانی فرآیند کشف و اصلاح خطاهاست.(آرگریس،1977)
یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند بهسازی عملکردها از طریق دانش
و درک بیشتر است.(قهرمانی،1380)
2.یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند تغییر در دانش سازمان،افزایش
محدوده های ممکن و تغییر در ذهنیت افراد.(آرگریس،1999)
فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و عملکردهای خود را بهبود بخشیده و با ایجاد تحول، به طور پیوسته با ارتقا و بهبود تواناییهای خود پیشرفت می نماید.